VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE DOMOVINKA (Opava)

Česká provincie Kongregace Dcer Božské Lásky nabízí v Opavě volnou pracovní pozici "VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE DOMOVINKA". Nástupní mzda je od 35 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE DOMOVINKA
Obor(y):
Administrativa , Služby , Zdravotnictví
Obec:
Opava
Mzda:
od 35 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Vyšší odborné
Adresa pracoviště:
Denní stacionář - Domovinka
Rooseveltova 1284/48
74601

Další informace o volném místu

*KO: Krabicová Šárka, V případě zájmu zašlete moživační dopis společně se struktorvaným životopisem na email: krabicovafdc@seznam.cz

Požadujeme:
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
- zdravotní způsobilost
- praxe při poskytování sociálních služeb výhodou
- dobrá uživatelská znalost práce s PC - výhoda znalosti uživatelského programu Cygnus
- zkušenosti v oblasti v práce s lidmi s mentálním postižením a s poruchou autistického
Osobnostní předpoklady:
- klidný a trpělivý přístup
- organizační a manažerské schopnosti
- schopnost týmové spolupráce
- dobré komunikační dovednosti
- samostatnost v rozhodování
- zodpovědnost
Co můžete očekávat:
- další vzdělávání a profesní rozvoj
- příspěvek na stravování
- 200 hodin dovolené
- dobře nastavenou a zavedenou službu
- možnost podílet se na rozvoji a rozšíření sociálních služeb

Pracovní doba 6:30 - 15:00. Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok se zkušební dobou 6 měsíců. Poté možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Základní popis pracovní pozice
- Vedení, plánování a řízení sociální služby poskytované dospělým lidem se zdravotním postižením, zejména s mentálním a kombinovaným postižením, včetně osob s poruchou autistického spektra.
- Vedení a řízení lidských zdrojů, vyřizování pracovně právních vztahů zaměstnanců. Zajištění realizace dalšího vzdělávání zaměstnanců dle potřeb sociální služby, hodnocení zaměstnanců. - Výběr, příjem a zaškolování nových zaměstnanců.
- Spolupráce s ekonomem organizace na přípravě a plnění rozpočtu, vč. vyhledávání finančních zdrojů, zpracování žádostí o dotace na realizaci služby, průběžné a závěrečné zhodnocení realizovaných projektů.
- Uzavírání smluv o poskytování sociální služby, odpovědnost za aktualizaci registračních podmínek služby a za implementaci standardů kvality v sociální službě. Účast na komunitním plánování ve městě Opava, zastupování pracovníků přímé péče, spolupráce se sociální pracovnicí služby v oblasti zpracovávání úhrad za poskytovanou služby.
- Zpracování výroční zprávy, jednání s donátory, opatrovníky a dalšími zainteresovanými osobami.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 5 dny