Město Vítkov nabízí v obci Vítkov volnou pracovní pozici "REFERENT/-KA ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY". Nástupní mzda je 25 280 – 37 170 Kč.
KO: Mgr. Jan Ambrož, správce IT, tel.: 556 312 208 nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice MěÚ, tel.: 556 312 203.
Druh práce: správce informačních, komunikačních technologií a operačních systémů
Charakteristika práce:
- Zajišťuje funkčnost a bezpečnost provozování počítačových systémů, přebírání, ověřování, uvádění do provozu, nastavování parametrů, monitorování a diagnostika operačních systémů počítačů zpravidla jednouživatelských, řešení a odstraňování závad a chyb
- Zajišťuje správu celého systému výpočetní techniky, funkčnost počítačové sítě v budovách městského úřadu a připojování uživatelů do této sítě, provádí optimalizaci a konfiguraci systémů, zálohování a obnovu dat na těchto systémech
- Zajišťuje nová nastavení systémů při změnách projektu, řeší přístupová práva konkrétních uživatelů pro vstup do aplikací systémů výpočetní techniky, spravuje uživatelské účty, konfigurace PC pro připojení do sítě Internet, elektronickou poštu a datovou schránku města
- Zpracovává návrhy na pořízení jednotného a navzájem kompatibilního programového vybavení
- Zajišťuje smluvní vztahy s dodavateli programového vybavení, komunikuje s dodavatelskými subjekty v oblasti ICT a provádí dohled nad úkony provedenými dodavatelskými subjekty
- Vede evidenci softwaru, zajišťuje jeho kontrolu a inventarizaci
- Realizuje bezpečnostní strategii MěÚ, týkající se IS
- Podílí se na tvorbě rozpočtu svého odboru a své kapitoly
- Provádí úvodní proškolení nových zaměstnanců dle platných směrnic ICT
- Spolupracuje na tvorbě organizačních a technických směrnic IS a zajišťuje jejich dodržování
- Podílí se na výběru vhodného HW s důrazem na jeho kompatibilitu
Zařazení: Zaměstnanec - neúředník
Místo výkonu práce: Město Vítkov - Městský úřad Vítkov
Předpokládaný nástup: od 01.01.2024 nebo dle dohody po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou do 31. 12. 2024, s možností prodloužení na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu
Jiné požadavky:
- znalost operačních systémů koncových stanic na platformě Microsoft Windows 10 a novějších
- znalost serverových operačních systémů Windows Server 2016 a novějších
- základní znalost OS Linux vítána
- znalost hardware počítačů
- znalost síťových protokolů výhodou
- základní znalost relačních databází výhodou
- znalost Microsoft Office 2010 a novějších
- praxe a zkušenosti ve veřejné správě zejména v oblasti ICT výhodou
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
- schopnost týmové i samostatné práce
- řidičský průkaz skupiny B
- dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- telefonní kontakt a e-mail
Uzávěrka přihlášek: do 16.11.2023; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY - MĚÚ VÍTKOV - DOBA URČITÁ - NEOTVÍRAT",
s uvedením adresy podavatele.
Další informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info
část úřední deska.
Poslední změna: před 4 týdny