PERSONALISTA/PERSONALISTKA (Otice)

SEMIX PLUSO, spol. s r.o. nabízí v obci Otice volnou pracovní pozici "PERSONALISTA/PERSONALISTKA". Nástupní mzda je 38 000 – 43 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
PERSONALISTA/PERSONALISTKA
Obor(y):
Administrativa , Finance
Obec:
Otice
Mzda:
38 000 – 43 000 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
SEMIX PLUSO, spol. s r.o.
Rybníčky 338
74781

Další informace o volném místu

KO: Sabrina Hrancová, tel.: 734 236 622, e-mail: prace@semix.cz.

Co k této pozici potřebujete:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Prokazatelnou zkušenost z personalistiky min. 3 roky, ideálně z interního HR na obdobné pozici
- Znalost zákoníku práce
- Vysokou míru samostatnosti, komunikační a organizační dovednosti, zodpovědnost, loajalitu
- Znalost práce na PC - uživatelská znalost MS Office
Pracovní pozice je komplexní a není tedy vhodná pro kandidáty, kteří nemají zkušenosti z personalistiky.

Nabízíme:
- Práci v oboru, který je v současné době perspektivní a má jasné výhledy i v čase budoucím
- Motivující finanční ohodnocení včetně prémiové složky dle individuálního výkonu a nasazení
- Flexibilní pracovní dobu s pevnou částí docházky od 7:30 - 14:30 hod.
- 25 dní dovolené
- Vzdělávání a rozvoj v oboru
- Stravování v areálu firmy s příspěvkem zaměstnavatele
- Výrobky SEMIX pro zaměstnance za zvýhodněné nebo výprodejové ceny
- Odměny za pracovní, životní jubilea a věrnostní

Pracovní náplň:
- Vedení personální agendy - příprava pracovně-právních dokumentů a vše, co k tomu patří
- Nábor a výběr zaměstnanců - jejich vyhledávání, tvorba a příprava inzerce, organizace výběrových řízení, pohovory - do výroby i administrativy
- Správa dat v personálním systému (Pamica) a docházkovém systému (MaDam)
- Správa a evidence lékařských prohlídek, školení, hlášení pojistných událostí a úrazů
- Rozvoj zaměstnanců - vytvoření plánu školení a dohled nad jeho plněním
- Zajišťování komunikace směrem k zaměstnancům - interní komunikace, firemní měsíční zpravodaj
- HR servis, konzultace a poradenství v oblasti pracovního práva pro manažery i zaměstnance
- Spolupráce v oblasti nastavování jednotlivých personálních procesů (preoboarding, onboarding, hodnocení, odměňování aj.)
- Příprava HR reportů pro vedení společnosti, zpracování statistických výkazů, interní ankety

Výsledkem Vaší práce bude:
- Dostatek kompetentních zaměstnanců
- Vyřízená pracovně - právní agenda v souladu se zákoníkem práce a jinými právními předpisy
- Budování a udržování dobrých vztahů se zaměstnanci
- Spolupráce s kolegy napříč firmou

Pracovní pozice je komplexní a není tedy vhodná pro kandidáty, kteří nemají zkušenosti z personalistiky.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 10 měsíci